Snacka om förberedd

Jag är förmodligen helt galen. Men. Grejen är den att häromdagen började jag och Mattias prata vinter och av någon anledning nämnde vi Alice vinterjacka som vi båda var galet nöjda med. Den bästa jacka hon någonsin haft var vi överens om. Efter allt rosa och blått är jag så himla sugen på något rött till Alice nu. Eftersom jag har sett MOLOs kommande kollektion så vet jag att de dessvärre inte har gjort någon röd jacka till den kommande vintern. Men så googlade jag. Och hittade fjolårets röda jacka till halva priset. Fanns kvar i en enda storlek och det var Alicens. Klick klick så har vi vintersäsongen räddad. Och snart åker den rosa fjolårs-jackan ut på Tradera :)
 
Hepp!
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0