Torsdag

Massa regn var löftet idag så vi skippade husvagnslivet. Får se om vi åker imorgon istället.

 

Igår var jag med kollegerna på Lilla e och åt räkfrossa på La cusina. Mumsa.

 

Idag har Alice lekt med Lovisa hela eftermiddagen. Fyra timmar av lek, lek och lek. Lyckliga tjejer. Själv har jag målat den blivande sänggaveln och maken har roat sig med att klippa gräsmattan och att skaffa fönsterfärg. Mer målande väntar. Just nu befinner jag mig i bilen. När maken säger JA till det här utflyktsmålet är det bäst att kasta sig i bilen fort ;)

 


Kommentarer
Så här sa: Anonym

Kul att han körfe oss dit.Snart en tur till , fick inte allt med som vi behövde. Så börja bearbeta honom nu.

2012-07-20 @ 15:01:57

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0