Beslut är inget för mig

Älskar solen och värmen som visst hittade tillbaka litegrann idag. Älskar känslan av att det förhoppningsvis snart är alldeles riktig sommar.

Imorse önskade jag att jag hunnit ut och njuta lite sol. Tyvärr finns det en del måsten som man just måste prioritera. Städning var en sådan sak idag. Efter en helg borta såg det vidrigt ut hemma. Nu är det mesta röjt och rent iaf. Skönt.

Jobb idag. Vånda och oro. Jag avskyr beslut. Nånstans önskar jag nog att jag slipper besluta. Tänk att varje stund i livet är fyllt av val. Hur vet man om man väljer rätt eller fel?!

En sak är jag fast beslutsam i iaf. Och blir det ingen förändring de kommande dagarna så förändrar jag. That's it. Skönt att veta något åtminstone.

Ha det fint!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0