Känslokaos

Trött, tröttare, Amanda. Så känns det idag. Inte undra på när man inte kommer i säng om kvällarna. Jag är verkligen sämst på det och har alltid tusen ska-bara innan jag störtdyker ner i sängen.

Och inte blir det färre vill-hinna-med. Nu är det målning och rumbyte som ska till hemma. Lucas ska få nytt, större rum. Och av olika anledningar vill jag fixa det nu meddetsamma bums. Men. Jag HINNER inte.

Räknar ner nu. Tre dagar jobb, sen midsommarfirande i två dagar och så lite minisemester på det. Tjejsemester. Jag, Alice, Anette, Märta, Ulrika och Alize. Ska bli fint det.

Idag är det jobb hela dagen lång. Just nu har jag en märklig känsla inom mig. Vemod, lite sorg, förväntan och nyfikenhet. Salig blandning. Märklig blandning. Imorgon kan jag lägga till nervös i min känslo-cocktail. Galet nervös tillochmed.

Och så en bild på fina dottern från helgens firande av kompisarna Alize och Loveli.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0