Längtar

Om jag drömmer så vänligen väck mig inte. Åtminstone inte förrän en bit in i september. För om jag inte drömmer så kan detta vara vår verklighet om sisådär tre månader.


LOVELY.

Nu ska det jobbas. Känns som om vi precis börjat veckan men för mig är det här sista arbetsdagen. Märkligt det kan bli med röda dagar mitt i veckan. Och i helgen är ja extraledig eftersom jag bytte och jobbade förra. Känns aldrig fel när man ska ta igen en ledighet :)
Ha en fin dag där ute.
Själv önskar jag solen tillbaka!


Kommentarer
Så här sa: Mossan

Väcker dig den 1-sep så du hinner morna dig o packa.Kram

2012-06-07 @ 11:46:56
Så här sa: Anonym

Åhhh kan vi inte åka NU!!!

2012-06-08 @ 12:53:51
Så här sa: Sidensis <3

Vill oxå följa mä! Älskar ju allt i Spanien :)

2012-06-08 @ 20:13:22

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0