På ny väg

Nu var det klart. Nu finns ingen anledning till funderande längre utan nu är det bara till att gasa, tuta och köra. Ovissheten är borta, nu vet jag vad som väntar. Eller egentligen inte, men jag vet VAR det väntar. Och nyfikenheten är stor.

Jag sökte ett jobb mest på skoj för egentligen trivs jag ju förträffligt där jag är. Men ändå. Jag snubblade över en annons jag inte kunde blunda för, ett jobb jag tidigare suktat över. Så jag slängde in en ansökan på jobbet och några timmar efter mitt mail blev jag kallad till intervju. Förra veckan var jag på intervju igen och erbjöds då tjänsten. Vånda AB.

Idag har jag löneförhandlat och det gick galant. Vi enades vid ett bud jag inte kunde säga nej till. Nu är jag nöjd. Och tamigfanken stolt. Det hade varit många sökande på tjänsten och nu är jobbet mitt :)

Feel good!


Kommentarer
Så här sa: Anonym

Grattis , du ska vara jätte stolt.Du kommer att klara det galant.Det är inte bara vi som tror på dig.Det gör med säkert oxå din nya arbetsgivare,det var dig de ville .Jätte Kram från oss.

2012-06-19 @ 20:15:28
Så här sa: mossan

Blev lite fel, menar ville ha dig . KRAM

2012-06-19 @ 20:18:22
Så här sa: Marie

Stort grattis till dig o ditt nya jobb!

2012-06-19 @ 21:36:40
Så här sa: Carro

Jag var hela tiden hundra på att du skulle få det! Du är grym ju! Var stolt. Hoppas du kommer trivas :) ILY

2012-06-19 @ 23:43:15
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Vad spännande! Grattis!! Jag blir såklart väldigt nyfiken på vad du ska göra.

Jag tror förresten att skorna gick hem hos den invisa damen :)

Du och jag kan väl göra en deal att våra tjejer håller en "icke-Kitty" garderob hahaha!! Vera påverkas så mycket av vad dagiskompisarna har på sig.



Kram

2012-06-20 @ 09:06:05

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0