Tisdag 26.6.2012

Väldigt märklig dag idag. Vi har haft massor av folk på jobb och verkligen massor att göra. Ändå har det känts som att jag inte varit där. Ibland är tankarna på helt andra håll ♥
 
Inatt jobbar M, bara jag och Alicen hemma. Lucas åkte på konfaläger igår och Linus är kvar i Fjälkinge. Imorgon ska han hem. Saknar. Lucas däremot får jag inte träffa på en vecka ännu. Jag pratar såklart med honom i telefon och de verkar ha det hur bra som helst. Lägret är i Södra Hoka som ligger i närheten av Karlskrona. Antar att det här lägret blir höjdpunkten på hela konfirmationstjofräset :)
 
Nä. Natti. För längesen typ.
 
 Framsidan på inbjudan till Lucas konfirmation:
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0