C O N F U S E D

Tack finaste vännerna som tänker på MIG. Som undrar vad JAG vill och hur JAG har det. I min vånda och mitt beslut.

Jag vet inte. Jag vet ingenting. Har ni någongång känt er som en bluff? Tänk om allt är på låtsas? Tänk om jag inte är den jag tror? Tänk om inte jag kan axla det jag tror att jag kan? Tänk om någon liksom tar hål på ballongen.

Förvirrad? Bara förnamnet.

Nu dagen: Började med ett möte som jag tror att jag gillade. Eller inte. Grunden till våndan. Punkt. Sen blev det fika med finaste finaste J. Kloka, snälla, underbara J. Som tycker om mig. Som bryr sig om mig. Som säger att jag borde så mycket mer än det jag gör. För att hon vet att jag kan, för att hon vet att jag duger, för att hon vet att jag har så mycket mer att ge.  Fina fina J, som lyfter mig. Som jag kan vara AMANDA inför.

Efter fikan blev det jobb och på lunchen kom Mattias och Alice en vända. Vi kollade in årets studentkarneval (med Ville) och sen tog vi en fika på stan. Ikväll kom sis på besök. Vi har planerat inför midsommardagen. Lovely! Då ska nästan hela släkten ses och ha det kul :) Längar. Redan. Som sagt - när man är det minsta förvirrad är det underbart att ha de sina samlade ♥

Om två dagar är det över. Om två dagar finns ett beslut.

Det blir en fin helg.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Kram till dig min fina! Vad du än beslutar så är jag vid din sida. Alltid. Men förstår att det är tufft! Tror på dig. ILY

2012-06-13 @ 23:13:24
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Tänker på dig. Enda rådet jag kan ge är att ta beslutet både med hjärta och hjärna :) Så brukar jag tänka.



Kram

2012-06-14 @ 09:10:04

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0