Vela!

Tur att helgen var lugn och gav energi. För nu imorse kastades jag in i grubbleriet igen. Jisses. Jag som hade avfärdat och slagit mig till ro. Men så. Att ta beslut har aldrig varit min grej. Jag borde fått heta Vela i mellannamn. Jobbigt nu.

Imorse var det inga pigga grabbar som skulle till skolan. Men det gick att få iväg dem. Till slut. Snart sommarlov.

Alice är hos sin världens-bästa-Leon. Hon packade glatt väskan igår och skulle absolut sova över hos honom. Underbara barnen. Tänk om livet kunde få vara så okomplicerat som deras relation är. Kärlek, lycka, glädje. Inga konstigheter. Så glad att de har varandra. Så glad att vi gett dem varandra och att deras likheter förenar dem till de bästa av vänner.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för att vi fick låna er härliga tjej! Dom är så fina tillsammans, våra tossar. Och på många sätt väldigt lika som du skriver. Men ja, jag hade oxå önskat mig lite mer av deras bekymerslösa liv. ILY

2012-06-12 @ 22:51:48
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0