Högt tempo

Hejåhå vad det kan gå i ett. Mässa imorgon, jobbat extra hela dagen idag och det har varit lite att pyssla med kan man säga. Igår jobbade jag också länge men lyckades iaf trycka in en löprunda när jag kommit hem. Rensa tankarna AB.

Inatt jobbar M och det är bara jag och Alicen hemma. Denna fredagen har hon väntat länge på. När vi är helt själva brukar vi göra vår hemlis och det spelar ingen roll hur mycket folk tjatar på Alice, hon avslöjar aldrig vad det är :)

Ikväll blev det massor av mys iaf. Mc´d mat, godis och Karlsson på taket - det är grejer det. Imorgon ska Alice sova hos mormor och Bojje för här hemma ska det bli syskonträff. Mina fina syskon som kommer. Det står trerätters på menyn, själv har jag bara koll på varmrätten eftersom vi delat upp rätterna mellan oss. Eller har jag koll på varmrätten? Nej men systerstor har. Ikväll har jag iaf dukat och förberett lite, för just det först var det ju mässa imorgon ja. Den är slut klockan 17 och klockan 18 börjar visst festen här. Jodåsåatt. Jag litar på systerstor. Och min man. Okej lite nervös då da.

Alice ser fram emot att få spendera dag och kväll med mormor och morfar Bojje. Hon har visst nåt experiment där hon ska slutföra. Hörde bara att det var något med saltvatten, apelsin, ägg, kakao och annat. Tokunge! I ett par dagar har hon förresten tjatat om sina luciakläder. Imorse fick jag leta fram dem. Tokunge var det ja. Aja sålänge jag slipper julstressa så :)



Kommentarer
Så här sa: Sidensis <3

Syster stor med man plus din man kommer att fixa huvudrätten perfekt :) Så du kan jobba i lugn och ro och kl 17 hämtar jag upp dig, det kommer att bli en perfekt lördag <3

Tror Alice har fått "ärfta" lite av släktens tokigheter :) Sötfis är hon iallafall <3

ILY <3

2012-03-03 @ 07:54:32

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0