På bussen

Hur mycket hatar inte jag blogg.se-appen?! Hur många inlägg har jag inte skrivit men aldrig kunnat publicera? Hur svårt kan det vara att göra en app som funkar innan den lanseras? Och varför i h-vete sitter jag här och försöker igen?! Jadå många frågor såhär en tisdag på stadsbussen. Helsicke vad krångligt det är att åka buss förresten, det tar ju timmar att klura ut det där med betalningen. Nono inga kontanter. Jojokort eller sms-biljett ska det va. Jojokort har vi till förbannelse men inga när man ska ha dem. Undrar hur många grabbarna gjort av med tillsammans?! Det fick bli sms-biljett. Krångligare än vanligt, nu är man tvungen att ladda plånbok i mobilen för att få åka med. Suck, vad är det för fel på 20-lappen?

På väg till jobb och hoppas på en fin dag där. En låda ytterkläder skulle kunna få anlända idag. Jag är trött på vinterjackor och tjocka brallor. Jag vill ha vår. Och även om det ännu är för kallt för Alicen att börja med vårjackan så hade det piggat upp om den hängt i hallen :)

Långpromenad med älskling i förmiddags. Vi pratade grillat, husvagn, trädgårdsröj.. Visst längtar man!

Nu resecentrum- trevlig dag!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0