Ullaredo

Jobb idag och det märks där att våren kommit på riktigt. Alla ska ha vårskor, vårjackor och svalare kläder. Det gillas. Imorgon är jag ledig. Det är dax för den (v)årliga turen med tjejerna till stugan i Ullared. Med tanke på hur jag mått den senaste tiden så hade jag inte alls tänkt att följa med den här gången, men man är ju inte sämre än man kan ändra sig. Så imorgonbitti bär det iväg igen. Mot shoppingmeckat. Fast ärligt talat så är det definitivt inte besöket i varuhuset som är det grejen med den här utflykten :)

Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan. Maken glor visst på nån tradig fotboll själv ska jag ta med datorn och titta på nåt helt annat. Kan möjligtvis börja på J och sluta på -ustin Chambers. Yummie!


Kommentarer
Så här sa: Sidensis <3

Tjoho vad GLAD jag blev när du ändrade dig :) nu får jag sov kompis på loftet och radiobilskörning i gula varuhuset slipper jag köra ensam likadant gäller det när vi handlar på en höft och när det ska sjungas om en cyklande Alexander :) det hör blir ju toppen kul igen :)

ILY ses snart :)

2012-03-29 @ 00:10:55

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0