Helgen ♥

What a day! Haha jag har varit helt slut idag, inte haft ork till mycket. Men det var det värt. Apselut. Kvällen igår var bäst och jag har verkligen världens finaste syskon. Shit vilket party det blev. Fantastisk mat, god dricka och så sällskapet. Yeeeh den här kvällen lever man länge på. Vi lekte, tjoade och dansade till långt in på natten.

Så idag har det varit en riktig slappesöndag. Inte ens det inplanerade träningspasset blev av. Jag hade lite panik i eftermiddags när jag insåg att jag verkligen inte gjort ett smack idag, men maken min lugnade mig och tyckte att jag absolut kunde ha en ligga-på-soffan-dag. Det har han aldrig sett mig ha nämligen, rastlös som jag är så brukar jag alltid se till att hitta på något. Mina föräldrar var här och lämnade Alice och det blev lite fika på en ljuvlig kladdkaka mormor och Alicen bakat. Ikväll bakade vi pizza till middag och så har vi roat oss med att pyssla, spela spel och bara vara. Själv har jag under dagen avverkat fem avsnitt Greys :-O Himmel jag är så fast.

Ahh försökte ladda upp bilder från gårdagen men det ville sig inte riktigt. Segt som tusan. Fick iaf med en bild av alla försök till syskonfoto :) Haha det är sannerligen inte lätt att vara fotograf inte :P



Tacksam för att jag har er alla. Älskar er och att ni finns i mitt liv ♥


Kommentarer
Så här sa: sidensis <3

Tack fina för en härlig lördag <3 Vi alla gjorde den super bra. Försökte oxå ladda upp lite bilder på min blogg... men det ville sig inte =(

2012-03-05 @ 12:20:48

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0