Villervalla? Geggamoja!

Jaha?! Varför då? Massa snö?!! Ja jag vet alla har kommenterat det på fb men jag kan ändå inte låta bli. Jag drömde om våren ju. Inte ens Alice ville ha det här imorse. Idag sov vi alldeles förlänge. Fick skynda till Vintergatan ch hann inte riktigt i tid.

Just nu jobbar de med kroppen på Vintergatan och igår hade Alice fått rita av hela sig själv på ett stort papper. Sen fick hon måla ansikte, kläder etc. Kina (pedagog) hade berömt henne för färgvalet på tröjan. - Ja det är Villervalla svarade Alice. Ska du också ha Villervallabyxor frågade kompisen Lovisa. - Nej det ska bli Geggamojabyxor svarade Alicen. Hon har varit för mycket på mitt jobb helt enkelt ;)

Nu dags för duschen efter dagens träning. Ville verkligen springa en runda men nej inte i snö.
 


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0