...

Det finns en oro i min mage som inte vill försvinna. Det svider, gör ont och finns där hela tiden.

Det kom ett mail.. Det kom ett mail om erbjudande på en lägenhet. Kontakta xxx för visning och logga in på vår hemsida senast den 14/5 för att tacka ja/nej till erbjudandet. Komplettera med uppgifter angående inkomst om du väljer att tacka ja. Inflyttningsdatum 1/7.

Ett sånt mail borde inte komma till mig. Jag som bor i huset där jag vill stanna föralltid. Men som sagt någon måste flytta. Jag har varje dag hoppats på att det inte skulle behöva bli jag. Fyra månader har gått sedan jag tog mitt beslut om att jag inte längre kan leva i, och acceptera, den här situationen. Under de månaderna har det inte hänt någonting som visat på förändring på annat håll. Därför tänker jag klicka fram det där jävla mailet imorgon igen och kontakta xxx.

Livet suger skiten av en ibland.


Kommentarer
Så här sa: mossan

Kan inger göra.Bara hoppas att det löser sig , så ni får vara en hel familj.Älskar er.

2012-05-06 @ 11:47:10
Så här sa: Sandra

Åh nej, det är så pass.... Usch, stackars. Oron är befogad :´( Så trist att behöva hamna i en sån situation.

Jag hoppas så och håller tummarna för att det löser sig.

Kramar i massor

2012-05-07 @ 08:12:02

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0