Glöm det.

Varför kommer vardagen så plötsligt när man haft lite ledigt? Jag stod inte riktigt ut med det. Imorgon är jag ledig igen. Lyx? Nja inte riktigt. Det behövs nämligen tid till att rodda i det som pågår här hemma. Just nu känns det som att locket ska läggas på och jag funkar inte riktigt så längre. Locket har legat för länge, jag blundar inte, vägrar hålla käft och finner mig varken i pålagda lock eller i att ha det som det varit. Glöm det. I förmiddags var jag hos kuratorn. Jisses det behövde jag verkligen och jag antar att det räddade min dag.

Förövrigt har jag jobbat idag. Toppen. Med solen kommer sandal-köpare och de som behöver solhattar, shorts och kortärmat. Ärligt talat är det ju mycket roligare att sälja sådant än vinterskorna :) Det går liksom på rätt håll nu.



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0