Härligt

Jisses vilken underbar löprunda det blev idag. Fokuserade på att springa på asfalt idag eftersom blodomloppet i Karlskrona visst ska springas på asfalt. Det kändes helt ok och jag skrapade ihop en mil.

Det är dagar som den här som jag verkligen uppskattar att jag lärt mig springa. Jag tror minst varannan terapuet hade kunnat vara arbetslös om fler hade sprungit :) Finns inget som rensar huvudet som en rejäl runda. Jag är såld. Det är också rundor som den här som gör att jag överlever alla de där motiga, jobbiga gångerna när man ger sig ut.

Förresten vad vackert det är ute nu.

Love it.


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Härligt!

Bra jobbat. Håller med om att det inte finns något annat som rensar skallen bättre än en löprunda.

Kram

2012-05-08 @ 10:53:49
Så här sa: Carro

Härligt att rensa huvudet. För mig går det inte alls bra med löpningen just nu. Ska ut på en promenad nu ist. ILY!!

2012-05-08 @ 11:06:47
Så här sa: Pia

Underbart med löpning och visst rensar det knoppen! Hade det varit ljust nu skulle jag gett mig ut på en runda. Det snurrar visst som fanken i skallen på en ibland och just nu går det runt i mitt kontor. Ser framemot vår frulle i morgon :)



Älskar dig min fina sis <3

2012-05-08 @ 23:54:49

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0