Hej onsdag!

Inatt har jag inte fått plats i min egen säng. Det är märkligt, när M jobbar natt sover alltid Alice hos mig och det har aldrig varit några som helst problem. Förrän nu. Senaste gångerna har hon envisats med att sova på tvären och hon tar i stort sett hela sängen. Mögunge :P

Tränade lite löpning idag. Vet inte vad som hände i Karlskrona men min högra vad bråkar som attans. Jag bet ihop iaf och körde 6 km intervaller. Inte skönt. Inte skönt nånstans. Knappt ens skönt efteråt.

Men nu är det gjort. Och nu är jag på väg till jobb.

Förresten älskar jag vår syrenbuske just nu. Mattias vill sätta sågen i den varje år för den är ful, verkligen jätteful, 50 veckor om året. MEN tack vare de här två kommande veckorna förlåter jag den allt. Finns inget vårigare än syrener.

 


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0