Kanske?

Frulle hos sis, det är ett fint sätt att starta dagen på. Frukosten var smarrig men det bästa är ändå allt tragg. Jag behöver hjälp med att sortera i mitt kaos och sis vet precis hur man gör ♥

Nu känns det betydligt bättre även om magen svider och jag inte har en aning om hur framtiden kommer att se ut. Kanske kanske det blir fler förändringar än jag trott. Kanske leder det till något himla bra, något mycket bättre eller kanske är det ett steg tillbaka? Åh vad svårt. Kanske jag inte alls behöver fundera på det här, för kanske händer det ingenting. Kanske ska jag göra som min mamma alltid så klokt säger, sluta genomlida problemen två gånger.

Inte lätt att vara född till grubblare kan jag meddela.

Nu jobb.

Förresten om någon skulle vilja ta hand om en hormonstinn tolvåring om mornarna så skicka ett mess :) Ghaaa Linus är världens bästa på många sätt men hans morgonhumör är allt annat, jag menar verkligen allt annat, än världens bästa.



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0