Lördag :)

Det var längesen jag hölls vaken nattetid av Lucas, men den där natten efter frilutsdagen vaknade han vid tvåtiden och kunde ite somna om. Jag stannade hos honom i hans rum och strax innan fya somnade vi om. Man kan vara väldigt liten när man är 14 år. Fy fan vilken upplevelse säger jag bara.

Gårdagen var finemang. När jag skjutsat barnen till skolan körde vi till mina föräldrar och serverades frulle. Egentligen var vi där för att hämta hem Bovve som Alice glömt dagen innan. Men det behövdes inte. Mattias fick fixa det samma kväll som Bovve glömts för Alice kunde verkligen inte somna utan sin älskade bästa Bovve grät hon.

Igårkväll när grabbsen åkt till A och Mattias kört till jobb så stack jag och Alice till världens finaste Carro och Leon. Vi bjöds på hembakad pizza och annat smarrigt. Kvällen flög iväg och som vanligt kunde vi tragga i lugn och ro. Det är knappt man ser eller hör Alice och Leon när de är tillsammans. Lite väl tyst blev det faktiskt ett tag då de tömt Leons kök och diskade allt så fint med tvål och vatten på toaletten. Kreativt. :) TACK finaste ni för en fantastisk kväll. Love you!

Idag har det jobbats och kvällen ska spenderas hos mina föräldrar. Handbollen är kvällens höjdpunt och ja jag är redan sjukt nervös.

SM-FINAL.

HEJA IFK!!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0