Lördagsmys

Gårdagen var märklig. Jag hade ett inbokat möte på förmiddagen och även om det gick bra så känner jag mig hyfsat förvirrad nu efteråt. Tur det var massa göre när jag kom till jobb så jag slapp fundera så mycket.

Idag har det varit ännu mer att göra på jobb. Jisses vilket tempo! Men det är himla kul att jobba när det är fullt ös. Lunch var det inte tal om idag, tog några bett på en macka när det rusades mellan butik och lager. Massor av sandaler har det gått åt de senaste dagarna och flera storlekar är helt slut! Jisses.

Ikväll har det varit lördagsmys för hela slanten. Bara jag och Alice hemma. Lovely. Alice pratar ofta om vårt tjejmys, det är speciellt och ska vara på ett visst sätt :)Ikväll har vi badat, haft picknick i vardagsrummet, tittat på Askungen och läst Bamse. Nu sover Liten gott hos mig i soffan, själv ligger jag och slötittar på ESC. Himla drygt program, men omröstningen kan ju bli intressant med tanke på Sveriges fantastiska bidrag :)

Imorgon- tid med mina älsklingar hela dagen. Efter sex dagar på jobb förtjänar jag ta mig tusan det. Längtar.



Kommentarer
Så här sa: Mossan

Så härligt med picnic i vardagsrummet.Så fin bild.Kram

2012-05-27 @ 19:50:39

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0