Måndag igen

Helgen var lovely. I lördags efter jobb åkte vi ut till mamma och Bojje. Där käkade vi gott, drack gott, skrattade gott och hade det gott till långt ut på natten. Sov gjorde vi i husvagnen- till Alice förtjusning. Självklart kollade vi på handbollen också. SM-silver, fint det :) Tack finaste föräldrar för en ljuvlig helg.

Idag laddar vi för blodomloppet som går av stapeln ikväll. Milen ska springas i Karlskrona. Vi får väl se hur det blir med det. Min magkatarr är inte snäll och inte min rygg heller. Men i mål ska jag på ett eller annat sätt.

Fin måndag!


Kommentarer
Så här sa: Sidensis <3

Bra jobbat på loppet :)

Aj gillar inte din magkatarr, tycker du haft det länge nu :( uppsök en läkare :)

Tack för en härlig kväll :)

2012-05-14 @ 23:13:51

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0