Morsdag igår.

Jobb å jobb. Hela dagen idag, knappt om ledighet nu men nästa vecka då jäklar. Jag fick fint besök på jobb idag iaf. Mattias och Alice var här med lunch till mig. Vi satt ute och åt men Liten försvann in en stund. När jag kom in hade hon fixat till lite på kontoret. Hon lyckades även ta sig upp till vasken och hitta ett ballerinapaket. Yummie! Det försvann några stycken kan man säga :)

Ikväll ska vi till mammi. Vi fick inte riktigt ihop det igår på morsdag men ikväll så :) Själv blev jag firad med ett par nya skor. Superfina. Och så fick jag ett iPhone-fodral med Färjestadlogga av Linus. Snyggt sytt i slöjden :) Det är väl fantastiskt med hemgjorda presenter. Made from heart liksom. Love it!



Kommentarer
Så här sa: Mossan

Spelar inger roll när ni kommer,är morsdag varje gång.Det ser ut som liten haft roligt.Kram o tack för fin present.

2012-05-29 @ 09:10:52

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0