Neråuppåner

Ledig dag. Seg ledig dag, tar liksom inte för mig någonting. Frukost och en vända till Maxi är väl ungefär vad jag och Alicen klarat av än sålänge. Jag gillar inte när det inte händer något och jag ogillar ännu mer när jag är anledningen till det. Det står stilla. Jag borde åtminstone ringa det där samtalet..

Snart ska vi hämta kompisen Märta på dagis, sen ska tjejerna hem här en stund för lek och mellanmål innan det blir gympa. Själv ska jag till doktorn med Linus. Hans allergi är hemsk och den här gången verkar det satt sig än jävligare i luftrören. Det är inte bara fördelar med våren.

Ikväll ska jag träna. Har bestämt mig för ett pass cirkelgym men längtar efter att få springa. Inget rensar så som löpning.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Kraaaaaaam finaste!!

2012-05-08 @ 11:07:51

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0