SOL

Ohh jisses. Jag älskar vädret. Sol, sol och SOL. Ge mig mer. Tack.

Idag har det jobbats. Jag brukar vara ledig på måndagar men inte idag. Efter jobb var jag på utvecklingssamtal med Linus. Eller nej, Linus var inte med - han glömde samtalet och åkte visst hem. Så Lilliz.

Samtalet gick hur som helst bra. Jag är orolig för högstadiet och flytten dit men det är bara att hålla tummarna. Högstadiet är tufft. Igår läste jag biologi i tre timmar med Lucas. Nu kan jag mer än någonsin om blodet, matspjälkningen och andningen. Och då har jag ändå läst omvårdnadsprogrammet ;) Nu håller vi tummarna för att Lucas fixade dagens prov. 

Gårdagen var förövrigt ljuvlig. Vi anlände till Ivö strax efter middagstid och stannade till klockan fem. Anette, Märta, Ulrika och Alize sällskapade. Jisses så tjejerna badade. Galet kallt, galet att ens närma sig vattnet och framförallt galet att bada i det. Men det gjorde de, i flera timmar.

Förövrigt går jag mest i tankar och funderar på hur livet egentligen kommer bli...
 
Nu lite kvällsmat med kidsen innan det är dax att natta Liten ♥


Love you ♥


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0