Sunt förnuft!

Klockan blir ofta för mycket innan jag hinner ge mig ut på en löprunda. Aja jag är ju piggast kvällstid så det funkar, men det blir ofta himla lite kväll kvar efter träningen. Nu har jag iaf varit hemma i ca 20 minuter efter att intervallpass på fem km. Intervaller är grymt jobbigt men kul när man känner resultat efter ett tag antar jag.

Vill inte framställa mig själv som någon hälsoguru, här har ni en som är tokig i choklad, lakrits och glass. MEN Jag fastnade för en artikel i en friskvårdstidning nu ikväll. Läs och begrunda. Ät sen, njut, rör på dig och må bra. Sunt förnuft framför viktväktare, banandieter och tappa-fyra-kilo-på-en-vecka-artiklar. Skit framförallt i att banta inför beach 2012! (Förmodligen får du banta ännu mer inför beach 2013, eller iaf 2014)

Nighty!




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0