Utvecklingssamtal

PMS, förlite träning eller riktigt jävla less på situationen? En kombo antar jag.

Idag tog jag ledigt. Dagen startade med utvecklingssamtal för Lucas. Fina grabben min. Det har verkligen gått framåt och Lucas omdömen har förbättrats avsevärt sedan i höstas. Nu gäller det att jobba ännu hårdare, han har bara en månad kvar i åttan och nästa år är sista i grundskolan. Jisses, jag tycker inte det är längesen jag själv började gymnasiet. Känns nästan lite sjukt faktiskt. Hursomhelst så har Lucas ett mål, han vet redan nu vad han vill söka in till på gymnasiet och jag hoppas han jobbar på nu så han fixar det.

Idag har mina fina föräldrar varit här och hjälpt oss. Tusen tack älskade ni ♥ När man känner sig helt less blir det inte att man tar tag i något. Jag skiter i det mesta just nu.

Nu är vi nyss hemkomna från bokbussen. Vilken service va? Få biblioteket hemkört till dörren :)

Näpp, dax att hoppa i träningskläderna. Tänkte springa bort till Friskis och få lite gjort i gymmet.


Kommentarer
Så här sa: mossan

Lucas är duktig så han fixar det.

KLart vi hjälper våra barn när de behöver oss.

Jag tror att allt kommer att lösa sig för er.

Kram.<3

2012-05-04 @ 09:22:44

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0