Vårkonsert!

Alltså Kristianstads musikklasser. Så jäkla grymma! De levererar konsert efter konsert. Kvällen var magisk och man blir så stolt. MIN Linus är en del i det som händer på scenen. Stolt var det ja. Gästartister var Triple&touch och ja vad ska man säga?! Mållös.

Förövrigt går det i 190. Jobb hela veckan utom söndag. Hinner inte mycket annat. Städa, tvätta, umgås, träna.. Näpp, inte mycket. Här ser hemskt ut, jag borde, skulle, måste. Men jag hinner inte. Schemat är fyllt till bredden, varenda timme är späckad och jag är bara ledig på söndag. Då ska jag vara med Alice hela dagen, punkt.

Nu ska jag krypa ner, helt slut. Fattar inte varför men jag är grymt trött 24/7. Så nu ska det sovas. Med fjärilar i magen. Nervös inför morgondagen.


Kommentarer
Så här sa: Mossan

Förstår att det blir mycke.Men allt brukar ordna sig till slut.Kram

2012-05-25 @ 07:58:35

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0