Overall

Nyss hemkommen från en snabbvända i stan. I år skulle Alice vara vinterrustad med enbart tvådelat hade jag tänkt, (medan maken var mer tveksam). Den röda MOLO-jackan är jag så nöjd med, precis som jag är med skidbyxorna av samma märke. MEN efter en vecka i kyla på dagis inser även jag att det inte räcker. En overall att slita på i sand, snö och vatten är att föredra. En overall man inte alls behöver vara rädd om och som kan hänga kvar på dagis. I år föll valet på Kappahls Kaxs. En overall som fått högt betyg i test men som i pris ligger betydligt lägre än många andra. Idag var det dessutm 25% på hela köpet. Tack för det.
 
Nu ska vi fixa till oss lite. Snart blir det partaj i Fjälkinge. Jihaaaaa!
 
Önskar att jag vore lite lite gladare bara...
 

Kommentarer
Så här sa: mossan(MORMOR)

Fin som snus ,iden håller hon nog sig varm den lilla TOSSEN.

2012-11-10 @ 14:51:05

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0