Stress

Önskar mig en hel natt med oavbruten sömn. Har en inre stress som inte vill ge sig. Svårt att sova, svårt att fokusera, svårt att hålla ihop mig själv. Hjärtat skenar och magen är i uppror. Stressar för att hinna med hemma, stressar för att hinna med på på jobbet, stressar för att hinna träna, för att hinna med barnen, för att hinna träffa vänner, stressar iväg på utvecklingssamtal, stressar inför uppvisningar, matcher, luciafirande, matsäckar och stressar för att hinna koppla av.

Julen närmar sig. Idag fyllde jag i önskemål om ledighet. 22 december till 4 januari. Så var det inte tänkt, men så får det bli. Måste andas.


Kommentarer
Så här sa: mossan(MORMOR)

Gillar inte att du är så stressad.Är det något vi kan hjäpa till med så gör vi gärna det. Jätte fint fat du gjort .Kram

2012-11-28 @ 17:59:25

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0