Sunday

I fredags skulle Linus åkt till sin pappa eftersom det är hans helg. Men han varken kom eller ringde så det blev inget med det. Hur fan kan man skita i att hämta sina barn, eller iaf höra av sig till dem? Idioti.Jo han har ju Linus jävligt mycket. Varannan helg. Smart kille prioriterar. F*ck alla som skiter i sina barn.
 
Gårdagen spenderades till stor del med fina sis och Peter. Vi tog en sväng på stan och på kvällen kom de hit på väldans fin middag ;) Mattias föreslog nämligen på skoj att vi skulle äta pyttipanna något som Peter jublade över. Sagt och gjort. Galet galet :) Men härligt att få umgås med männskor man verkligen tycker om.
 
Idag har jag varit på uselt humör. Livet suger ibland...
 
En promenad till sjön med min Liten piggade upp dagen något. Fem km löpning och en sväng på gymet gjorde sitt sen. 
 
Men på topp är jag inte. 
 
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0