Utmaning

Igår var det julstuga på yllan, det kunde man ju inte missa. Jag var där med mammi, systrarna och deras gubbar. Mysigt! Jag hade inga som helst förväntningar på mässan men den var absolut värd ett besök. Älska julen.

På kvällen blev det ett medelpass på Friskis, jisses så längesen det var sen jag var på jympa. Gymet och cirkelgymet har besökts en hel del men inte stora salen. Galet gött var det iaf. På kvällen utmanade jag min man. 25 träningspass ska genomföras innan julafton (minst 30 min aktivitet och bara ett pass om dagen får räknas) och den som klarar det kan förvänta sig en fin surprise av den andra. Klarar vi det båda fixar vi nåt tillsammans :)

Få saker påverkar mitt välbefinnande så som fysisk aktivitet, eller snarare inaktivitet. Jag mår dåligt av att inte få träna. Och med tanke på hur jag känt senaste tiden så är utmaningen ett steg mot en förhoppningsvis glad och fin jul.

Just nu står det 2-2 :) Mattias har varit på gymet och jag har tränat cirkelgym idag. Heja oss :) (eller mest mig som avskyr att förlora).

Nighty!


Kommentarer
Så här sa: mossan(MORMOR)

Du är så jäkla envis så du vinner.KRAM

2012-11-20 @ 19:42:38

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0