Ända upp till april

Mitt i natten och jag har spenderat hela kvällen framför datorn. Nej inte hela, men efter det att barnen nattats så har jag suttit här. Jobbat järnet och ändå har jag knappt kommit någonstans. Detta är så långt ifrån den kommunala verksamhet jag har erfarenhet av så jag vet knappt hur jag ska reda ut det. Gedigna utvecklingsplaner på samtliga barn ska göras. Ja jag har ju bara mina sex mentorsbarn men jag redar ju knappt ut programmet de ska göras i. Varje ord ska övervägas noga och rektor har tillgång till allt som skrivs. Ikväll har jag hunnit fem av sju områden på ett av mina barn. Det tog mig över två timmar. Så ja jag har kvällarna räddade.
 
Imorgon tänker jag dock inte sitta här. För kvällen imorgon finns helt andra planer
 
Kvällen ikväll har visserligen varit fin den också. Jag och Alicen gjorde chokladpudding som vi fikade på efter ett mysigt bad tillsammans. Linus fick givetvis också men han är helt insnöad i något jäkla dator spel så honom såg vi inte mycket av. Alicen och jag lekte med barbie, spelade spel och pratade en massa iaf. Vi sängående var Liten smart  vid val av saga och valde Pettsson och Findus (världens längsta bilderbok efter Pippi Långstrump?)
 
Kvällens mest underbara kommentar måste antecknas:
 
- Mamma jag älskar dig ända upp till solen, merkurius, venus,
jorden, mars, APRIL!
♥Alicen♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0