Helgen

Tänk vad några timmar tillsammans med Alice och fina vänner kan göra för själen. Dagen har spenderats på kjugekull, helt underbart. Jag ska ta med mig timmarna på Kjugekull in i en ny arbetsvecka och plocka fram känslan därifrån när jag behöver ro.

Det är oroligt nu..

Oroligt var det imorse också. Hur i helvete tänkte jag när jag var i 20-årsåldern och valde far till mina äldsta barn?! Fy fan. Du förtjänar honom inte. Punkt.

Förövrigt har det varit en bra helg. Igår var vi i stan med fina sis, Peter och Rebecca. Trevligt tusan. På kvällen var vi på kalas hos Bojje som ju fyllde jämt när vi var i Spanien. Himla bra kalas. God mat och dryck i sällskap med de bästa gör livet lite extra fint.


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Underbara foton på Alice. Vilken solstråle hon är :)
Hoppas veckan blir bra.

Kramar

2012-10-22 @ 08:55:12

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0