Väder

Nu är det riktigt jäkla mycket höst. Jag gillar hösten egentligen. Fast inte sådär på riktigt i år. Känslan vill inte riktigt infinna sig. Egentligen handlar det kanske mest om rädsla? Jag är rädd att vädret ska vara så här nu fram till maj?

Vinterlängtan har infunnit sig på riktigt iaf. Jag tänker Sälen, snö och skidor. Vi får se hur det blir med det. Julklappar kostar. Skidresa kostar. Mycket mer. Och ännu lite till när man är en stor familj. Kanske gör vi som min kloke store grabb sa häromdagen: Vi åker till Sälen och så blir det hela familjens julklapp.

Ja kanske det.


Kommentarer
Så här sa: mossan

Han är klok din son.

2012-10-05 @ 08:20:09
Så här sa: Carro

Nej hösten är inte alls välkommen i år. Kollade prognosen för Calella idag - 26 grader varmt och strålande sol...deprimerande när det här hemma visar 9 grader varmt och regn. Om vi ändå sluppit regnet... Ha en fin fredag trots höstrusk! ILY

2012-10-05 @ 11:05:16

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0