Frajdag!

Gör sällskap med skånetrafiken till jobb idag. Hemma ligger tre av mina älsklingar kvar i sängen. Mattias och Alice för att de är lediga. Linus för att han är krasslig. Jupp det är höst nu.

Själv har jag en dag på jobb till 16.30. Därefter blir det bad och fredagsmys. Tänka sig att vi har ännu en ledig helg tillsammans. Imorgon blir det en runda till stan. Det vankas bröllop nästa helg och jag har en klänning men inget mer. Skor hade varit bra och en varmare överdel. Wish me luck, jag har fan letat överallt!

Lars Winnerbäck, min hemlige kärlek, sjunger vackra sånger för mig just nu. Jag är helt insnöad på "Till det sista havet". Fan den mannen är ett geni.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0