Hej!

Bloggar visst allt annat än flitigt. Jag vill men tiden räcker inte till. Passar på att mobilblogga nu när jag är ute på kvällspromenaden ensam. Nja inte helt ensam, Lasse sällskapar såklart ;) Mattias tyade inte. Han har jobbat inatt och imorse insåg han att Alice inte var frisk nog för dagis.. Jodåsåatt. Han har varit uppe sen vid åtta igår morse. Gäsp!

Igår fick jag trevligt besök av systerstor. Sällan man skrattar så mycket i någons sällskap, hon är inte redig alls :)

Idag blev det en tur till tivoliparken med familjen efter jobb. Årets höstlöv och kastanjer är plockade. Lite har vi hunnit pyssla med dem redan och snart har vi höstfint på engelska vägen minsann.

Ikväll blir det sängen tidigt och imorgon hoppas jag på en lika fin jobbdag som idag. Lyckliga mig som jobbar med så underbara ungar. Med rätt bemötande blir iofs de flesta ungar alldeles underbara av sig själva. Häromdan fick jag ett "jag älskar dig" och en stor puss mitt på munnen när jag skulle gå hem för dagen! Jag tar det som ett gott betyg :)



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0