Packa!

Har sagt det förr och säger det igen, jag är sämst på att packa. Och idag går det extra trögt eftersom jag mår sådär. Mitt hb är förmodligen i botten just nu och jag knaprar järn så det står härliga till. Snart så.
 
Måste bara nämna att jag hatar endometrios. Denna gången har jag blött så mycket så jag spytt av yrselanfall. Alltså det är sjukt. Bra iaf att Kristianstadsbladet hade en artikel om det i tidningen i veckan. Jag är inte feminist (snarare humanist) och tycker inte att kvinnor ska kvoteras in pga kön etc. Rätt folk på rätt plats helt enkelt. MEN jag är övertygad om att om detta hade varit en manlig åkomma så hade vi varit betydligt längre fram i sjukvård och behandling kring den här jävla sjukdomen för längesen. Ingen man hade funnit sig i att må såhär 12 veckor om året. det är ju för f-n 3 månader.
 
Slut gnällt.
 
På jobb igår blev jag så väldigt glad. Mina kolleger önskade mig en härlig semester och berättade att de tyckte det var toppen med mig i arbetslaget, att jag är duktig och kompetent, att det känns så bra det här. Fint att gå på semester med de orden i hjärtat. Chefen min sa likadant när jag önskade henne en trevlig helg. Hon kläckte t.o.m ur sig I love you Amanda :) Haha skönare människa är svårt att finna. Mitt intryck av henne såhär i början är att hon är jäkligt härlig och enormt duktig på sitt jobb. Har inte hört ett ont ord om henne öht från mina kolleger heller. Jag hoppas innerligt att jag käner likadant för det här stället om ett år eller så. Då har jag hittat rätt.
 
Nu dax att återgå till tvätt och packning.
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0