Segesöndag

Måste vara världens segaste söndag idag.
 
Mattias jobbar. Jag och Alice har fortsatt packa. Lite här och lite där och ändå är det så galet drygt. Lite trött i öronen också eftersom Alicen pratar konstant :) Nu är vi nyss hemkomna efter en cykeltur. Liten ville testa på att cykla utan stödhjul och det gick rätt ok faktiskt. Dessutom fick ju jag massa motion.
 
Ikväll ska det sista packas ner och resväskorna slås igen. Sen ska jag bearbeta min flygrädsla en stund. Fy f-n vad jag hatar att flyga.
 
Ska också passa på att njuta av de sista timmarna med grabbsen. Nu ska de spendera några dagar hos sin pappa innan det är dax för dem att bege sig på semester i Kroatien. Dröjer tre veckor innan vi ses igen. Det göront. Idag gör det riktigt ont. Underbara älskade barnen mina. Hur ska jag överleva den dag då de flyttar hemifrån?! Nä det tänker vi då rakt inte på nu.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0