TGIF

Dagarna går i ett. Jobb och jobb och en massa annat man vill hinna med. I onsdags hämtade jag Alice innan mellanmål och vi fikade tillsammans med Carro och Leon på barbacka. Två mysiga timmar tillsammans och ändå en bedrövad Alice i bilen på väg hem, "jag hinner aldrig leka klart med Leon" :)

Igår fikade vi med Anette och Märta på samma ställe. Efter det var det gympadax för Tossen.

Idag vill Liten till badhuset. Klart vi ska :) Jag slutar 16 sen blir det fredagsmys för hela slanten. Behöver verkligen fredag idag.

Imorgon väntar en toppenlördag vi sett fram emot länge :) och sen är det söndag. Världens bästa söndag! Lucas och Linus kommer hem och bara tanken på det ger hjärtat ett extra skutt.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0