2013.04.08

Dagarna rusar. Ännu en helg har passerat. I fredags var det en galet lugn dag på jobb p.g.a påsklov och många lediga barn. Alice fick därför följa med mig dit och trots att M var ledig så valde hon att stanna hela dagen. Mys. I lördags gjorde maken högskoleprovet, det finns planer och tankar på att göra något annat så det var en bra början. När han kom hem igen stack jag ut på en löprunda och älsklingen tände årets första grill på altanen. Underbart gott. Trötta som fasen har vi dock varit i helgen och det blev sängen ganska tidigt även i lördags. Söndagen bjöd på mögväder mest, vi hade planerat skogsutflykt men ändrade oss snabbt till ett badhusbesök. Inte illa det heller. Sen köpte vi med thai-mat och körde vi ut till mamma och Bojje för att kika till hus och katt. De är på Gran canaria och semestrar men kissekatten blev glad över sällskapet och njöt av Alice uppmärksamhet och av att få ligga och njuta i fåtöljen en stund. Kvällen avslutades på Friskis, Alice hängde med mig och M dit en stund. Perfekt med iPaden vid sådana tillfällen tänkte vi, men Liten ville träna och eftersom det var väldigt lite folk i gymmet så testade hon lite av varje :) Roligast av allt var löpbanan utanför gymmet. 
 
Idag har jag tagit ett beslut som känns finemang. Punkt.

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0