Träna

Torsdag redan. Veckan har varit lite uppåner, kanske mest upp för egen del. Idag är jag dock galet trött, tog tio minuters vila innan maken serverade middagen när jag kom hem från jobb. Lovely. Nu är Liten på gympa och sen ska M och jag till friskis. Fasen vad jag är nöjd med min träning. Mest nöjd med att den ger resultat :) Extrakilona från i julas (och några till) är borta, jag mår så jäkla mycket bättre när jag rör på mig mycket. För när det kommer till just träning betraktas jag sällan som en lagom-människa. Åtminstone inte i perioder, men sanningen är den att jag mår bäst av att träna mycket. De dagar jag inte springer, är på spinning, gymmar eller cirkelgymmar skriker kroppen efter åtminstone en promenad. 
 
I flera år har livet handlat om att köra barnen till deras aktiviteter. I flera år har man själv kommit i sista hand. Nu, med stora barn finns det andra möjligheter,
 
Let´s workout!

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0