Vår

Älskade våren. Äntligen kom du.
 
Dagen har varit lite uppåner. Förra veckan bestämde jag mig för att tacka ja till en förändring på jobb nästa termin och det känns på många sätt väldigt bra, men visst är det alltid saker som tynger lite vid större förändringar. Nåja jag fortsätter i mina egobanor och har bestämt mig för att det är min tur att må riktigt bra nu. Jag har kommit så långt i livet att halvdant inte längre räcker till, utan nu kör vi fullt ut.Förändringen på jobb kommer innebära galet bra kollega iaf :)
 
Helgen som gick var underbart skön. I fredags hämtade vi mammi och Bojje vid flyget Vi passade på att köra i god tid så Linus och hans kompis Max hann med en sväng till stapelbäddsparken där de roade sig kungligt på sina scooters. I lördags tränade jag och M medan Alice var på barnkalas. Sen kom Märta och lekte med Liten, jag och M passade då på att få lite gjort. Efter att vi städat hela huset begav vi oss på kalas hos Jonas och Linda. I söndags njöt vi av ännu en utflykt till lerjevallen. Kvällen avslutades sen med ett gympass på Friskis. 
 
Igår fick Lucas sitt antagningsbesked till gymnasiet Jihaaaa - han km in på det önskade programet. Känns gott i mammahjärtat <3 
 
 
 
 

Kommentarer
Så här sa: MOSSAN

Stort tack för att ni kom o hämtade oss. Låter som en bra helg. Kul att Lucas kom in på sitt första val. Du har jätte duktiga barn , lika sin mamma.(Alice har oxå en del efter sin pappa).Kram

2013-04-16 @ 20:09:50

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0