Ebbe och Vincent ♥

Det har varit en himla fin dag. Lugnt på jobb, det är ju sportlov. Alice var där i ett par timmar nu i eftermiddags och hälsade på lite. Efter jobb stack mamma och jag till stan. Hittade nånfödelsedagspresent till Linus och även lite till mig själv. Middagen intogs på Mc´D. Inte mitt favvoställe men det funkar efter nästan 12 timmar hemifrån. 
 
Ikväll fick jag ett fantastiskt telefonsamtal. EBBE och VINCENT har kommit till världen. Storasyster har blivit farmor och lilla Fredde har blivit pappa. Dubbelt upp. Så himla glad för Fredde och Emmas skull. Att bli förälder är livets händelse, det är meningen med livet. Och nu är de det. Till två ljuvliga gossar. Fantastiskt. 
 
Att få barn är omvälvande, stort, galet, underbart och helt magiskt. Tänk då att få två, på samma gång! Jag vet att Fredde och Emma kommer bli perfekta tvillingföräldrar. Med sitt lugn, struktur och kärlek kommer de, om några, axla det här på allra bästa sätt. Ebbe och Vincent, ni valde perfekt föräldrar :)
 
Ja och jag längtar ju redan efter att få se de små underverken. 
 
(Tills dess njuter jag lite av att få titta på grabbarna genom att sno Emmas bild på fejjan) :) 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0