Födelsedagskalas

Hinner inte med det här. Hinner inte med någonting. Ta mig tillbaka till Sälen, ledighet och underbara dagar. Väskan är ju inte ens uppackad. Inte hunnit. 
 
Intensiv har veckan varit. Galet intensiv. Jobbat långa dagar och kvällarna har varit fyllda. Just nu har jag precis avslutat kvällens pluggande.Igår blev det ännu senare. Det var mycket denna veckan och än är det inte slut. Jag fattar liksom inte hur jag ska få ihop det. Jobba 90%, plugga 50%, hus och fyra hemmaboende barn. Hur gör man då? 
 
Skulle behöva dammsuga en vända, damma, torka golven. Tvätten. Toalettstädning och garderobsrensning. 
 
Skitsamma. Nu ska jag sova. Sju kvart i timmen. 
 
Innan ikväll var vi och firade världens finaste fyraåring! Älskade, tokiga, knasiga, härliga, snälla, omtänksamma Leon fyller år idag. Tack för ett fint kalas och tack för att vi fick komma. Älskar att du är en del av våra liv och att vi får njuta och ta del av dig. 
 
 
                                             GRATTIS LJUVLIGA DU!
 
 
Återkommer förhoppningsvis mer till Sälen när tid finnes.
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0