Hej söndag!

Söndag igen och helgen har varit fin. Igår var vi hos Björn och Ulrika. Patrik och Anette var också där och i vanlig ordning hade vi hur trevligt som helst. Vi grillade och fasen att man inte gör det oftare även på vintern. Jisses vad gott det var. Självklart hade vi en massa tillbehör, precis som om det vore vilken sommardag som helst. Vi bäddade ner Alice i vagnen och promenixade dit så det blev gott i glasen för oss båda två också :) 
 
Sportlovsveckan närmar sig. För mig blir det ingen ledighet alls i veckan, jag har ju nyligen haft semester. Men det blir lugnare på jobb iaf. Det behöver jag. Den kommande helgen är fylld.
 
Februari har passerat halvvägs och fanken vad jag längtar efter lite värme nu. Snälla snälla snälla låt oss få en fin vår. 
 
Och sist en länk till en akustisk Lasse-låt som ger mig rysningar i hela kroppen. http://youtu.be/73KmpzAhmAo
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0