Söndag i februari

Så kom den efterlängtade helgen. Och passerade lika fort. I fredags hade vi värsta hemmamöjset, efterlängtat. Vi var en sväng på stan och Alice fick med sig ett par byxor och två tröjor hem. Tjejen har tagit ett skutt på längden, vilket även märks i garderoben. Mintgrönt blev färgvalet på de nya kläderna och jag är helt kär i den färgen på min tös. Efter stadsrundan körde vi hem och jag snodde åt mig fem km löpning på fantastisk tid (mina mått mätt). Intervallspinningen har gjort succé minsann ;) Därefter blev det himmelsk middag som min älskling kockade till. Ytterfilé, ugnsbakade grönsaker och bea. Yummie! 
 
Igår var det kalas för hela slanten. Ludde har fyllt 20 och det firades här hemma. Trevligt attans blev det. Tack för hjälpen mammi <3 Lite mello på kvällen och sen däckade jag gott i soffan. Idag har vi varit på badhuset, jag sprang dit och även idag fick jag till en hyfsad tid på fem km. Känns så jäkla gött att vara på banan med träningen igen, året har börjat utmärkt träningsmässigt. 
 
Måndag imorgon. Ny vecka som ska rusa förbi...
 
 
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0