Ännu en ny vecka

Måndag. En hatdag för många men faktiskt känns den just nu helt ok för mig. Just nu råder harmoni i livet. Jag tycker att vi lyckas pussla ihop det mesta på ett hyfsat sätt. Jag har fått tid till träning, barnen har sitt, vi har en semestervecka framför oss, vi träffar människor vi vill umgås med och tycker om, ja det flyter liksom på. Jag antar att det är nu man ska passa på att njuta. Njuta av att det faktiskt är det här som är mitt liv.

Lite rädd är jag inför helgens skolstart. Jag börjar plugga i Malmö på halvfart/distans. Montessoripedagogiken ska läsas in under kommande år. Inte riktigt vad jag har tid med just nu, men nu är det som det är. Jag får försöka se det som en spännande utmaning och inte som ett tungt måste!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0