Förbereda

Men varför går jag inte till sängs? Trött. Ibland får jag gliringar om för mycket träning så idag skulle jag minsann hålla uppe. Jag lyckades ganska bra. Men till sist blev det fem km löpning ikväll, det kröp liksom för mycket i benen :) 
 
Idag har vi varit hos mina mamma och Bojje. Det bjöds på köttfärslimpa, den godaste i världen. Vi planerade lite inför lördagen då det är dax att bege sig norrut. Längtar efter skidåkning, stughäng och mys nu. I år blir vi nio stycken som åker och vi har hyrt en minibuss för enkelhetens skull. Skönt med en bil där alla kan åka. Även i år blir det till att köra nattetid. Stugan vi ska bo i har vi inte bott i tidigare men den ser väldigt fräscht ut på bilderna iaf. Lite inventering bland vinterutrustningen har vi också hunnit med idag, tvättat underställ, fleecar och skidjackor. Imorgon eller på torsdag blir det till att komplettera det som saknas.
 
Nu - natti!
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0