Härliga tisdag

Snö igen. Härligt! Allt blir så mycket ljusare och man känner sig piggare. Dessutom förvandlas den smutsiga, leriga gården på jobb till rena paradiset för barnen. Japp jag gillar vintern. Jag gillar egentligen alla årstider, när de är på riktigt. 
 
Efter dagens jobb hämtade jag Carro och Leon. Vi stack hem till oss där M och A nästan stod redo att dra ut i backen. Pulkaåkning med barnen är som balsam för själen efter alla dessa gråa dagar. Just nu leker Alice och Leon och jag fick plötsligt lite tid över. Inte ofta det händer inte, men de där två hade nog kunnat leka till imorgonbitti om ingen stört :) Mattias är hos Ludde, Linus hänger framför datorn, Lucas ligger magsjuk hos sin pappa (där ska han få stanna) och Carro är på Friskis. Lite abstinens har jag nog allt. Tränade dock igår och ska dit imorgon igen, men en promenix i snön kan man ju alltid må bra av.
 
 

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0